» kitty

 
 
 
Som önskat så knäppte jag några bilder på kissen min, blev ej så många då hon gärna ville attakera och busa med kameran istället.. Men har hunnit fixa till dessa två ovanstående än så länge iallafall! 

» Hello winter

 
 
 
 
 
Trotsade kylan och begav mig för att fota frost ( för det har vi aldrig skådat fört) 
inte helt 100 nöjd med resultatet men, äsch! 
Kan inte gå bra alla gånger. 
 
Påtal om helt annat så hittade jag denna gamla bild jag fotade för ca 2 år sedan. Fotad med an analog systemkamera dock. 
 
Uppgiften var att fota känslo bilder, tror det var en rätt mörk, deppig känsla jag försökte få fram här men, nu i efterhand inser jag hur många fel jag gjort på bilden. Ex: överexponerat bakgrunden
 
Anyway, som ni märker så ligger väll inteninspiraionen på topp här i bloggen, vet inte riktigt vad jag kan tänkas blogga om eller fota längre, funderat på göra någon slags video om en flicka som springer i skogen med vit klänning, barfota osv. Men.. Kanske börjar bli lite väl kallt för de, hm..
 

» And so its autumn

 
 
 
 
 
Drog med mig kameran och stativet ut på en höst pommis i regnet, inte de bästa bilerna då kameralinsen gärna ville imma igen och inte tillåta mig någon vidare fokus. menmen, liten höst känsla är det kanske i bilderna!