» +

Lär ej bli uppdatering på ett tag
 
 
Fått massa fina saker från nära och kära

» trästock

Blandat mellan mobil bilder och systemkamera bilder. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
( T-shirt jag köpte) 
 
 
 
 
Sedan har vi ju massa misslyckade bilder
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

» Lever!

tänkte bara meddela att jag lever efter första dagen på trästock! Var faktiskt riktigt roligt , och har inte stött på några dryga fyllon heller! Dom höll sig för sig själva som tur var. Men slänger upp några snabba mobil bilder så länge! 
Inne i 'party' tältet
 
 på stora scen
 
(fick två kramar av honom! ;) 
 

» On my way

Sitter på bussen mot Skellefteå nu, dock spö regnar det och stormar 👌 men Linda säger att dom har sol där borta iallafall, så låter lovande! 
 
själv stod jag och lockade håret i en timme imorse, kändes.. Inte så värt längre.. 
 
 
 
 
Kommer sakna dessa två under helgen, men har då bunkrat upp ordentligt med mat och vatten åt dom, och moder och Micke skulle kika till dom under helgen också! Så dom klarar sig nog galant! 

» Packning på G

Håller för fullt på att packa väskan nu! Eller ja.. Just nu ligger jag bara i sängen men.. 
 
Beger mig nämligen till Skellefteå imorgon, där Linda och company kommer möta upp mig, ska för första gången följa med på trästock festivalen. Hoppas dock jag inte stöter på allt för många dryga fyllon.. Aldrig riktigt gillat det. Och därav en anledning till att jag aldrig varit på trästock förut, men man lever bara en gång så att följa med dit en gång med en av världens bästa sällskap skadar ju inte! 
 
 
 
packar med kameran så har förhoppningsvis många bilder att lägga upp här efter helgen! 

» Taco!

Bjöd kära moder och Micke på taco idag, var riktigt efterlängtat och gott! Vad mer har hänt idag? få se.. Soff häng.. Soff häng.. Film och .. Juste, soffhäng! 
 
 
har egentligen ingenting mer intressant att säga, juste , kära syster om du läser detta! Så skriv gärna här eller via sms eller skicka brev eller röksignaler, vad du än känner för, och berätta åter igen vad det var man skulle googla på för att hitta listan med saker man skulle tolka på sitt egna sätt och fota dag för dag
 
avslutar väll med att slänga in en till bild på Lina
 
 

» -

bilderna från igår: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 1000D ,ISO 1600, slutartid- mellan 1/15 - 1/8
 

» Måndag

Testar mobil blogga för första gången nu, funkar det smidigt så lär jag förhoppningsvis blogga oftare! 
 
Igår kväll så kom Lina på besök och sov över här, åt chips, melon, etc och såg en komedi film, sedan bestämde vi oss för att jag skulle fotografera henne! Så stylade henne och begav oss sedan ut för att fota, ska redigera till dom ikväll och slänger kanske upp några bilder här! 
 
 

» Vännäsdagarna!

Hola, dö inte av en hjärt attack att jag chockerande, plötsligt, uppdaterar denna blogg nu! 
 
Varit på vännäsdagarna hela helgen, i fredags så gick jag med moder min och micke, sen i lördags gick jag med Lina och nu i söndags gick jag med min syrra, hennes två barn och man! Riktigt roligt var det, köpte chockerande nog inget annat än ett mobil skal! *applåder* 
Och åkte karusell 4 ggr men.. 
 
Förutom det så fick jag även hem min kisse unge i fredags, den kom förvånansvärt bra överens med min 'gamla' katt, fortfarande lite fräs och morr om dom kommer för nära varandra men.. med tiden så lär dom nog bli.. låt oss använda paris hiltons citat och säga att dom kommer bli BFF's! 
 
slänger upp några mobil bilder. 
 
 
Dessa bilder togs då jag vandrade till bankomaten kl 3 på natten. Hade uppmanat alla som skulle till marknaden att hämta ut kontanter i förväg för att slippa 589 meters kö. Men självklart så glömde jag själv bort det, men orkade ej med tanken att måsta stå i kö. så vandrade natten innan till bankomaten kl 3 på natten och hämtade ut mina kontanter! 
 
 
Den nya kisse ungen, dock inte kommit på något namn än.
 
 
*ska du ligga på rygg så ska minsan jag också det! * 
 
 
kärlek börjar alltid med bråk vare väll? 
 
 
 
Bjuder på en liten snutt videå från marknaden då jag var med Lina! 

» eu

Hola, har egentligen ingenting intressant att skriva.. 
 
Kan berätta att moder var snäll och kom hit idag och hjälpte mig måla kök och badrumstaken idag! så har lagom kramp i armen nu.. men skönt att få det gjort iallafall! 
sen for vi på affären där jag köpte bland annat detta.. 
 
Efter moder hade åkt så upptäckte jag en konstig sak jag skrivit på almenackan.. har ringat in och skrivit " EU. "  på den 13:e .. men ingen aning vad det betyder eller varför jag skrivit de.. det är ingen som fyller år, inget möte jag ska till, inte något jobb, så börjar bli tokig på varför jag skrivit det där och vad det är jag tydligen ska komma ihåg. Men lär väll upptäcka den 14:e om någon skriver eller ringer åt mig och frågar vart jag var, eller.. något.. 
 
förresten..! har nog inte skrivit det här, men ska skaffa en till kisse unge! Så lurvbollen jag har nu får en liten vän att busa med på dagarna, ska hämta henne om 2 veckor! har tyvär ingen bild på henne här på datorn, men den är ljus grå/vit/ljus brun/långhårig.. typ.. men ni fick säkert en perfekt bild i skallen hur hon ser ut nu!
 
Har egentligen ingenting mer att skriva, och har inte tagit några nya intressanta bilder heller, men kan bjuda på en gammal bild än så länge! 
 
 
Bild jag tog på Maria för.. 2.. år sen..? Fotad med en analog systemkamera, så denna bild är alltså framkallad så har bara fotat den framkallade bilden med min vanliga systemkamera.. hoppas ni förstod det där.. Men hur som helst, denna tog jag då vi gick en foto kurs i 2an på gymnasiet. Vi hade ingenting speciellt vi skulle fota utan utanför kursen så kände jag bara för att gå och fota Maria i en annorlunda vinkel, så beordrade henne att sätta sig ner på gungan, titta ner lite snett i marken, medans jag satte mig bakom en annan gunga bredvid henne, och fotade. La även fokusen på ett annorlunda sätt, just för att få en mer "deprimerande/djup" känsla i bilden, än om jag bara hade satte mig framför maria, lagt hon i fokus och fotat. 
 
Utan ville framhäva kedjorna på gungan, och sen att man ser en suddig bild av en flicka som gungar i bakgrunden.. 
Låter kanske helt kocko men, ärsch!
 
 
Kom föresten på att jag nog visst har en bild på datorn på kisseungen, dock är detta en gammal bild på henne.. om det nu är hon.. och inte en av hennes systrar/bröder, som ser likadan ut.. men ett humm om hur den ser ut om inte annat! 
 
 
 

» -

här kommer en drös med blandade bilder från de senaste veckorna! 
 
Från picknicken med Linda
 
Födelsedags taco! 
 
Midsommar tårta!
 
Midsommar grillning
 
" släpp ut mig, *puppy eyes* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Närbild? neeejdå! 
 
 
 
 
 
Man ville väldigt gärna hämta klo saxen här.. 
 
Ett djur vi aldrig skådat förr!! Så ta en noggran titt kära läsare! 
 
 
Ännu ett djur, vi aldrig sett förut! 
 
 
Kanin grottan/huset
 
 
Fick hålla i denna lilla tös!